Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē un pētniecisko prasmju attīstīšanā, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv