Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Valoda. Vingrinājums “Daļa un veselums”. Mērķi, personības ieguvums, metodiskie ieteikumi. 28. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv