Esošais un neesošais. Vēsture. Kā mēs atceramies? Vingrinājums “Kāpēc cilvēki atceras?”. Mērķi; personības ieguvums informācijas analizēšanā un saskarsmes trenēšanā; metodiskie ieteikumi. 61. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Kritiskas un radošas domāšanas attīstīšana. Hermeneitiskais aplis. 12. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv