Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Kārlis Skalbe. Pasaka “Kaķīša dzirnavas”. 3. fragments. Dzirnavu pāriešana Melnā Runča īpašumā. 3.1.-3.5. Skaidro varoņu rīcību un tās sekas! 68. lpp.
Resurss
Satikšanās literatūrā
Mācību joma
Kaķīša dzirnavas
,
Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas
,
Latviešu valoda
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Saimniecība un ražošana
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Nauda
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Freimane Elisa
,
Krieķis Andris
,
Skalbe Kārlis
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Eduards Veidenbaums. Dzejoļa “Mosties, mosties reiz, svabadais gars” noskaņa un nolūks; teksta elementu izpratne. 1. uzdevums. Jaunās strāvas ideju atklāšana dzejolī: vēsturiskais konteksts un pamatojums. 56.-57. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Kopsavilkums. Analizē V. Plūdona poēmas “Atraitnes dēls” tēlu attiecības un vērtības, nosaki poēmas vērtību aktualitāti mūsdienās! 94. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Auseklis. Informācijas kopsavilkums: Autora vēsturiskā un šodienas nozīme. Gaismas pils simbolikas izmantojums mūsdienās. 32. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Aleksandrs Čaks. Dzejolis “Ūdens noteku caurule”. 4.1.-4.4. Pārrunu jautājumi par dzejoļa tēla un notikumu izpratni. Dzejnieka jūtu un personības izvērtēšana. 105.-106. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt