Laiks un telpa. Matemātika. Telpa. Vingrinājums “Ahillejs un bruņurupucis”. Mērķi; personības ieguvums pretrunu saskatīšanā un secinājumu izdarīšanā. Informācija par seno grieķu paradoksa jēdzienu. 89. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Māksla. Mānīgais vilnis. Uzdevums “Līniju spēle”. Abstrakts grafiskais darbs ar optisku efektu. Vingrinājums “Kas ir opart?”. Mērķi; personības ieguvums koncentrēšanās spēju un precizitātes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 69. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Daba. Vizuālā dienasgrāmata. Vingrinājums “Joki”. H. Bidstrupa karikatūras “Četri temperamenti” izvērtēšana. Mērķi; personības ieguvums citu cilvēku rīcības izpratnē un pareizas attieksmes veidošanā pret zaudējumu; metodiskie ieteikumi. 96.-97. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv