Laiks un telpa. Vēsture. Vai mainās pasaule? Darbošanās “Vecmāmiņu balle”. Eseja “Es esmu večuks”. Jautājumi pārrunām “Izmaiņas”. Mērķi; personības ieguvums dzīves pieredzes paplašināšanā un nākotnes prognozēšanā; metodiskie ieteikumi. 79.-80. lpp.
Temats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode, Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Dažādi svētki, Ēšana un ēdieni, dzērieni, Filosofija, domāšana, Ģimene, radi, draugi, Izglītība un skolas, Jūtas, emocijas, Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads, Ķermenis, izskats, īpašības, Mājas, dzīvesvieta, Telpas, iekārtojums, saimniecībaIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.10. Maņu iesaiste mācību procesā. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Sastingušās ainiņas: Drāmas paņēmiena raksturojums un izmantojums; metodiskie ieteikumi. 203. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.12. Emuāru, video, animācijas filmu veidošana. Video ”Virtuālais jūgendstila dzīvoklis un tā iemītnieki” veidošana. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Mācību mērķi un sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 212.–214. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv