Laiks un telpa. Vēsture. Vai mainās pasaule? Vingrinājums “Bērnība kādreiz un tagad”. Mērķi; personības ieguvums informācijas ieguvē, analīzē un redzesloka paplašināšanā; metodiskie ieteikumi. 79. lpp.
Temats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode, Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Dažādi svētki, Ēšana un ēdieni, dzērieni, Filosofija, domāšana, Ģimene, radi, draugi, Izglītība un skolas, Jūtas, emocijas, Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads, Ķermenis, izskats, īpašības, Mājas, dzīvesvieta, Telpas, iekārtojums, saimniecībaIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.3. Funkcionālo frāžu izmantošana. Mācību procesā lietojamas frāzes. 8. Tēmas, sistēmas, principu, detaļu skaidrojums. g) Tēmu sasaiste jaunās vielas izklāsta laikā: Notikumu secība, nozīmīgums; viedokļa izteikšana; ierosināšana; dažādas situācijas, nosacījumi, vispārinājumi, paužu aizpildīšana, atkārtojumi, analīze. 168.–173. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv