Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Leksikas slāņi. Speciālā jeb nozaru leksika. Termini. 83.uzd. 2.,4. Pasvītro “Angļu-latviešu skaidrojošās datorvārdnīcas” fragmentā datorterminus! 94., 95. lpp.
Resurss
Leksikoloģija un frazeoloģija 7.–9. klasei
Mācību joma
Daudzskaitlis
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Literatūra
,
Nominatīvs (kas?)
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Termini
,
Uzziņu literatūra
,
Vārdu kārtība teikumā
,
Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki
,
Vienskaitlis
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Tehnoloģijas, roboti
,
Valstis, tautas un valodas
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Cekule Dace
,
Knohenfelde Dzintra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Atsauces, informācija
,
Darbalapa, uzdevums
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Frazeoloģismi. 89.uzd. 1.–3. J. Aldersons “Kāpēc mēs tā sakām”: Frazeoloģismu izcelsme. Novērtē frazeoloģismu vecumu un izplatību dažādās valodās! 103., 104. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Literārā valoda un dialekti. 1. uzdevums. Teksts augšzemnieku dialektā par latviešu valodas dialektiem un latgaliešu rakstu valodu no ”Latgalīšu ābeces”. Nosaki literārās valodas skaņu pārveidojumus augšzemnieku dialektā! 1. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Ārzemju literatūra. Uzdevumi par ievērojamākajiem autoriem no 8.gs.p.m.ē līdz mūsdienām un viņu darbiem ar četriem atbilžu variantiem. Nosaki pareizo atbildes variantu! 27.–33. lpp. Atbildes 35., 36. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Frazeoloģismi. 91.uzd. 1.–5. Skaidro latviešu, angļu un krievu valodas frazeoloģismu ekvivalentu nozīmi! Raksti par frazeoloģismu nozīmes izpratnes nepieciešamību dažādās valodās! 105., 106. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt