Lietpratības pieejas īstenošanas akcenti latviešu valodas nodarbībās. Jēdziena skaidrojums. Mācīšanās plānošana, akcentējot skolēnu atbildību. Valoddarbības veidu iekļaušana mācību saturā. 32’00” – °29’37”
Resurss
Metodikas skola ''Pupa"Mācību joma
Latviešu valodaTemats
Izglītība un skolasAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, VideomateriālsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Leksikogrāfija. Informācija par vārdnīcu veidošanas teorētisko un praktisko jautājumu pētniekiem un vārdnīcu veidotājiem, un vārdnīcām no ”Lettus” līdz mūsdienām, izglītības un pētniecības iestādēm, valodniecības izdevumiem. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skola. A2. Skolotājiem un vecākiem. Gramatika. 1. konjugācijas atgriezenisko darbības vārdu konjugēšana tagadnes, pagātnes, nākotnes 3. personas formās. 2. uzd. Raksti darbības vārdu ‘sākties’ vai ‘beigties’ pareizā formā atbilstoši informācijai stundu sarakstā. 4. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv