Skola. B1. Skolotājiem un vecākiem. Gramatika. Darbības vārdi vajadzības izteiksmē. 1. uzd. Veido dotajiem darbības vārdiem atbilstošo vajadzības izteiksmes formu! 3. lpp.
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, Datīvs (kam?), Datīvs (kam?), Daudzskaitlis, Latviešu valoda, Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Nākotnes laiks, Nekārtnie (būt, iet, dot), Nominatīvs (kas?), Pagātnes laiks, Personas (viņš, -a), Salikts pakārtots teikums, Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vajadzības izteiksme (jābūt), Vienkāršs teikums, Vienskaitlis, VietniekvārdsValodas līmenis
B1Temats
Izglītība un skolasAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.5. Tabulas un grafiskie organizatori: Uzskates līdzekļu nozīme mācību prcesā; informācijas kārtošanas veidi: hierarhiskais; konceptuālais; secīgais un cikliskais. 186.–189. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība: citu valstu politikas dokumenti un labās prakses piemēri. Pieredze Īrijā. Pirmās un papildu valodas apguve. Angļu valodas mācīšana ar mācību programmas palīdzību. Valodas izpratnes veicināšana. Kultūras kompetences veidošana. 14.–20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv