Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Skolotāja grāmata. 5. nodaļa. Ziemassvētku jampadracis. 5. pielikums. Pārbaudes darbs. 3. uzd. Ziemassvētku dāvanu gatavošana. Uzraksti atbilstoši tekstam: Ko Anna māk un ko nemāk? 71. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.)
,
Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-)
,
Darbības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Lietvārds
,
Tagadnes laiks
,
Ziemassvētki, ziemas saulgrieži, Jaungads
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Dažādi svētki
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
5. Brīnumu laiks. 5.2. Kā Ziemassvētkus svin citur. 17. uzd. 17.1. Lasi par Ziemassvētku tradīcijām Īrijā, Lietuvā, Zviedrijā, Holandē, Latvijā! Izvēlies pareizo teikuma turpinājumu atbilstoši informācijai tekstā! 108., 109. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
9. Lieldienu laiks. 9.3. Pavasara brīvdienas. 8. Pastāsti par attēlā redzamajiem skolēniem bibliotēkā! Izmanto dotos vārdus un jautājumus! 68. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
5. Brīnumu laiks. 5.1. Ziemassvētku dāvanas. 4. uzd. 4.2. Papildini dotos teikumus par ziemu ar vārdu virtenē paslēptajiem darbības vārdiem! 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. nodaļa. Rudens klāt! Braucam ekskursijā! 19. uzd. 1. Savieto informācijas avotu nosaukumus ar atbilstošajiem skaidrojumiem! 29., 30. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt