Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Sports – tas ir veselīgi. 1. nodarbība. Es un dažādi sporta veidi. Lietvārda ‘acs’ locīšana. 8. uzd. Iesaisti teikumos vārdu ‘acs’! 186. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 10–11 gadus veciem diasporas skolēniem. A2 valodas līmenis. 1. mācību gads
Mācību joma
6. deklinācija (-s)
,
Akuzatīvs (ko?)
,
Datīvs (kam?)
,
Daudzskaitlis
,
Ģenitīvs (kā?)
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Lokatīvs (kur?)
,
Nominatīvs (kas?)
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vārdu kārtība teikumā
,
Vienkāršs teikums
,
Vienskaitlis
,
Vokatīvs (uzruna)
Valodas līmenis
A2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Uzskates materiāls, tabula, atgādne
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Es un mana ģimene. 2. nodarbība. Mans un manu ģimenes locekļu raksturojums. Mājasdarbs. K. Skalbes pasakas “Milzis” fragments. 2. uzd. Vārdu un vārdu savienojumu analīze: skaidrojumi un sinonīmi. 23. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Es un mana ģimene. 1. nodarbība. Mans un manu ģimenes locekļu raksturojums. Personas vietniekvārdi akuzatīvā. 6. uzd. Pastāsti par kāda sava ģimenes locekļa vai grupas biedra izskatu, izmantojot dotās frāzes! 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Es un mana ģimene. 1. nodarbība. Mans un manu ģimenes locekļu raksturojums. Ārējais izskats. 2. uzd. Veido teikumus no dotajiem vārdiem un vārdu savienojumiem! 6. – 7. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Es un mana ģimene. 2. nodarbība. Mans un manu ģimenes locekļu raksturojums. Rakstura īpašības. 5. uzd. Piecus no dotajiem vārdu savienojumiem dažādos locījumos iesaisti teikumos! 17. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt