Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Vērtības. Ievads. Vingrinājums “Izvēlies savas vērtības!” Mērķi; personības ieguvums sevis izzināšanas un vērtību pārvērtēšanas procesā; metodiskie ieteikumi. 93.-94. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Personības veidošanās, identitāte
,
Salikts teikums
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Baznīca, reliģija
,
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Filosofija, domāšana
,
Ģimene, radi, draugi
,
Izglītība un skolas
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Autoru kolektīvs
,
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Metodiskais līdzeklis
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Vērtības. Daba. Kas vērtīgs dabā? Eseja par K. Hamsuna domu par dzīvošanas tiesību vērtību. Mērķi; personības ieguvums dzīves likstu izvērtēšanā un vērtību hierarhijas pārvērtēšanā; metodiskie ieteikumi. 96. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Zīmes. Vingrinājums “Par ko tā stāsta?”. Asociāciju veidošana. Mērķi; personības ieguvums: iztēloties un veidot analoģijas; metodiskie ieteikumi. Informācija par zīmēm un simboliem. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Vingrinājums “Salīdzini dzirdēto!”. Orķestris un mūziķu skaits. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Matemātika. Laika skaitīšana. Jautājumi pārrunām “Laika skaitīšana”. Mērķi; personības ieguvums secinājumu izdarīšanā. Īsa informācija par laika skaitīšanas vēsturi un nepieciešamību. 88.-89. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt