19. gadsimta beigas un 20. gadsimta sākums (līdz 1914. gadam). Kultūrvēstures iezīmes: jūgendstils, neoromantiskais modernisms mākslā, literatūrā un mūzikā paustās idejas. 2.-3. lpp.
Mācību joma
1905. gada revolūcija, boļševisms, Arhitektūra un ainavas, Aspazija, Brigadere Anna, Ceļš uz brīvvalsti un valsts dibināšana, Dārziņš Emīls, Dzeja, Dziesmas, Glezniecība, Jaunā strāva (19.gs. 80.gadi), Komponisti, Kultūra, Kultūras personības, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Literatūra, Luga, Mākslas virzieni, Modernisms, Mūzika, Purvītis Vilhelms, Rainis, Romāns, Romantisms, Rozentāls Janis, Tēlniecība, Uguns un Nakts, Valstiskās vērtības, demokrātija, cilvēktiesības, Veidenbaums Eduards, Vēsture un sociālās zinības, Vizuālā mākslaTemats
Vērtības, ētikaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Sociālās zinības. Vērtības. Gudrība. Atrodi katrai latviešu tautasdziesmai atbilstošo paskaidrojumu!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, valoda.lv
Vērtības. Valoda. Vērtīga saruna. Jautājumi pārrunām “Kas ir saruna?” Izlasi un analizē teksta fragmenta sarunu! 30. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Nyet, Nyet, Soviet! Politiskie protesti un demonstrācijas ārpus Latvijas 1945-1991. Latviešu politiskā darbība trimdā: līdzīgi domājošo pulcēšanās. Savāc domubiedrus!
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, nyet-nyet-soviet.lapamuzejs.lv
Daļa un veselums. Daba. Kas ir patiesība? Vingrinājums “Taisnība un patiesība”. Stāsta notikumu analīze. 15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv