Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums: I. Šlāpina dzejolis “Turpinot Vērdiņu”. Atrodi deminutīvus, atskaņas, anaforas! 71.-72. lpp.
Resurss
Kritisko domāšanu attīstoši teksti un uzdevumi literatūrā. Skolēna grāmata
Mācību joma
Deminutīvi
,
Dzeja
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Literatūra
,
Tēlainās izteiksmes līdzekļi
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Jūtas, emocijas
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bušmanis Māris
,
Mudele Inga
,
Šlāpins Ilmārs
,
Vērdiņš Kārlis
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums. R. Blaumaņa “Purva bridējs”. H. Ibsena lugas “Pērs Gints” ietekme latviešu literatūrā. Tēlu psihiskās dzīves – prāta, gribas un jūtu – atspoguļojuma analīze. 66.–68. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums: Sameklē un izlasi kādus no 50 pēdējo gadu labāko mīlestības motīvam veltīto dzejoļu izlasē iekļautajiem dzejoļiem! Analizē un radoši apstrādā kādu no dzejoļiem! 71.-72. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. nod. “Emociju virpulī”. 13. uzd. K. Vērdiņš “Iekšējās kārtības noteikumi” (latviešu un krievu val.). Dzejprozas raksturojums: liriskā varoņa dzīves nostāja, darba nosaukuma un teksta izvērtējums. 21.-22. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
3. Literatūra. 3.4. Emocijās un līdzpārdzīvojumā. Uzdevums: Izvērtē K. Skujenieka dzejolī “Poga” paustās emocijas un to attēlojumu tulkojumā angliski! 64.-65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt