Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
1.2. Latviešu valodas mācību saturs. 1. Es esmu skolēns. 1.3. Uzmanīgi! Ceļš! 9. lpp.
Resurss
Latviešu valoda mazākumtautību skolā. 1. klase. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Akuzatīvs (ko?)
,
Īpašības vārds
,
Īpašības vārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums, galotnes, pakāpes)
,
Latviešu valoda
,
Lietvārds
,
Lietvārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vārdu kārtība teikumā
,
Vienkāršs teikums
,
Vienskaitlis
Valodas līmenis
A1
Vecums
7-8 gadi
Temats
Krāsas
,
Transports, ceļošana
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Dambe Zaiga
,
Marševska Iveta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Mācību plāns, programma
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
2. Praktiski ieteikumi. Uzdevums runātprasmes apguvei. Rotaļa par apģērba nosaukumiem ”Liec klāt vārdu!” Ķer apģērbu! Saki tā nosaukumu un veido vārdu savienojumu: pievieno īpašības vārdu vai piederības vietniekvārdu! 67. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Praktiski ieteikumi. Uzdevums runātprasmes apguvei “Kāds tas ir?” Nosauc minētā priekšmeta vai būtnes pazīmes: krāsu, formu, lielumu; raksturo materiālu, virsmu! Atmini nosaukumu atbilstoši raksturojumam! 60. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Praktiski ieteikumi. Uzdevums klausītiesprasmes apguvei “Klausies un atzīmē!” Klausies teikumus par puķēm un atzīmē darba lapā to attēlus un nosaukumus! 54. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2.2. Latviešu valodas mācību satura apguves plānojums. 11. Mēs gaidām vasaru. 11.1. Vēl pavasaris. 1.–4. stunda. Viedokļa paušana, domu pamatojums. Laika apstākļa vārdi, dienas daļu nosaukumi ar darbības vārdu atbilstošajā formā. 46. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt