Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
1. nodaļa. Labrīt! Dodos uz skolu! Viena diena vasarā! 5. uzd. 1., 2. Izvēlies un uzraksti stāstījumu par vienu no dotajiem komiksiem par izjokošanu! 11., 12. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 4. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata
Mācību joma
Darbības vārds
,
Izsauksmes vārds
,
Izsaukuma teikums (!)
,
Jautājuma teikums (?)
,
Lietvārds
,
Rosinājuma teikums (!)
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Marševska Iveta
,
Neilande Svetlana
,
Pamiljane Laima
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
5. Brīnumu laiks. 5.3. Ziemassvētku laikā. 22. uzd. 22.2.Kā mākslinieks dzejoļa ”Ziemassvētku prieks” ilustrācijā atklājis autora domu? Izsaki viedokli, izmanto dotās frāzes! 115. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
6. Ziemas prieki. 6.2. Slidotavā. 17. uzd. 17.3. Izdomā, uzzīmē, pastāsti: Kur, kādas un kāpēc brīdinājuma zīmes par bīstamiem apstākļiem ziemā būtu nepieciešamas? 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Ap–čī! Slimība klāt. Kā nesaslimt? 55. uzd. 1. Darbības vārdu vajadzības izteiksme. Pastāsti atbilstoši attēlos redzamajām situācijām: Kas jādara, lai būtu vesels? 65., 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Matemātikas stundā. 144. uzd. 2. Vienskaitlnieki un daudzskaitlnieki. Izvēlies no dotajiem vārdiem saskaitāmu un izmērāmu lietu nosaukumus un nesaskaitāmu lietu nosaukumus! 145. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt