Daļa un veselums. Mūzika mums apkārt. Darbošanās “Rīgas torņi”. Mērķi, personības ieguvums jaunu sakarību izpratnē, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Mūzika. Mūzika kā vērtība. Prāta vētra “Kas ir vērtība?” un vingrinājums “Mūzika kā vērtība”. Mērķi; personības ieguvums attieksmes veidošanā pret laicīgām un mūžīgām vērtībām; metodiskie ieteikumi. H.Biezais “Kultūra un subkultūra” par vērtībām un to sistēmu ar piemēriem mūzikā. 109.-110. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv