Cēloņi un sekas. Mūzika. Darbošanās “No ritma uz dziesmu”. Pārrunas “Kā rodas dziesma?” Mērķi; personības ieguvums ritma izjūtas un radošās domāšanas attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 51.-52. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē un pētniecisko prasmju attīstīšanā, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Daba. Dabas laiks. Vingrinājums “Laika uztveres pētīšana” un jautājumi pārrunām “Laika uztvere”. Mērķi; personības ieguvums domu formulēšanā par grūti saprotamām lietām; metodiskie ieteikumi. Informācija par laika, telpas un matērijas nedalāmo saistību. 75. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv