Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Vēsture. Cilvēka vērtības. Uzdevums “Godīgums”. Izvērtē N. Makjavelli un Dž. Pontano padomus valdniekiem! 21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība: citu valstu politikas dokumenti un labās prakses piemēri. Pieredze Īrijā. Pirmās un papildu valodas apguve. Angļu valodas mācīšana ar mācību programmas palīdzību. Valodas izpratnes veicināšana. Kultūras kompetences veidošana. 14.–20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv