Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Jautājumi pārrunām “Klusēšanas valoda”. Vingrinājums “Klusēšana”. Valodas esamības analīze. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un sintezēt; metodiskie ieteikumi. 66.-67. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Vingrinājums “Teikas”. Mērķi; personības ieguvums informācijas analizēšanā un secinājumu veidošanā; informācija par teiku krājumiem; J. Apala skaidrojums par ezerpilīm; metodiskie ieteikumi. 61.-62. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv