Esošais un neesošais. Mūzika. Skaņu pasaule. Spēle “Ko es dzirdu?”. Jautājumi pārrunām “Starp skaņu un troksni.” Mērķi; personības ieguvums skaņu noteikšanā un kategorizēšanā; metodiskie ieteikumi. 72. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Vēsture. Cilvēka vērtības. Uzdevums “Kurš ir brīvs?” Senās Ēģiptes sabiedrības kārtu pienākumi un iespējas. Mērķi; personības ieguvums informācijas apkopošanās un analizēšanas prasmju attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. Brīvības jēdziena skaidrojums filosofijā. 98. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv