1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.2. Bilingvāla un multilingvāla bērna valodas un runas attīstība: dzimtā un otrā valoda, svešvaloda, bilingvisms, secīgais bilingvisms, pusvaloda, multilingvi, valodas lietošana un mācīšanās. 23.–25. lpp.
Vecums
5-6 gadiIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.3. Latviešu valoda pirmsskolas izglītības programmā kā mācību priekšmets un līdzeklis citu mācību jomu apguvei: Apguves iespējas un uzdevumi; nosacījumi mērķtiecīga mācību procesa nodrošināšanai. 28., 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.2. Bilingvāla un multilingvāla bērna valodas un runas attīstība. Divu vai vairāku valodu apguves ietekmes faktori; iekšējie apguves faktori – individualitāte, valodas spējas un to aspekti; apguves posmi plānotā mācību procesā; ārējie faktori un to loma valodas apguvē. 25.–28. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.3. Latviešu valoda pirmsskolas izglītības programmā. Latviešu valodas plānojums pirmsskolas izglītības procesā: nosacījumi; saziņas tematikas izvēle; rotaļu un spēļu izmantošana; valodas apguves integrācija citām jomām. 29.–31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv