Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā? Cilvēka rakstura īpašību atpazīšana. Darbalapa. Nosaki: kādas īpašības atklājas dotajās situācijās? 53. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 4. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as)
,
Darbības vārds
,
Īpašības vārds
,
Īstenības izteiksme (ir)
,
Latviešu valoda
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Tagadnes laiks
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Izglītība un skolas
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
1. Kā atšķirt faktus un viedokļus ikdienā? Ieraugi faktus un viedokļus! Darbalapa. 3.-4. Iekrāso zaļā krāsā faktu teikumus un dzeltenā krāsā – viedokļu teikumus! 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Darbalapa. 1. Princeses dzīve pilī Vācijā 19. gadsimtā. Iekrāso tekstā bērna dzīvi raksturojošos teikumus! 41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā? Cilvēka rakstura īpašības. Vārdu krājums, nodarbības gaita un darbalapas pareizās atbildes. 20.-21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
5. Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi? Izdales materiāls: Ienākumu un izdevumu veidi. Aktivitāte darbības vārdu vajadzības izteiksmes un lietvārda nominatīva saskaņošanas apguvei. 61. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt