Seminārs par metodisko līdzekli “Sociālās zinības 4. klasē”. Garums: 32′ 26”
Mācību joma
1. persona (es, mēs), 3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Akuzatīvs (ko?), Daba un ģeogrāfija, Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, Datīvs (kam?), Gadskārtu ieražas, Īpašības vārds, Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Lietvārds, Nenoteiktā galotne (-s, -a), Nominatīvs (kas?), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pagātnes laiks, Pamata (divi, -as), Personas (viņš, -a), Salikteņi, Salikts pakārtots teikums, Salikts teikums, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Termini, Tradīcijas, Valsts pārvalde, norises un starptautiskās attiecības, Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vēsture un sociālās zinības, Vēsturiski nozīmīgas personības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, VietniekvārdsTemats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode, Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Dažādi svētki, Ēšana un ēdieni, dzērieni, Filosofija, domāšana, Ģimene, radi, draugi, Izglītība un skolas, Kafejnīcas un restorāni, Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads, Ķermenis, izskats, īpašības, Mājas, dzīvesvieta, Nauda, Skaitļi, Tehnoloģijas, roboti, Telpas, iekārtojums, saimniecība, Transports, ceļošana, Valstis, tautas un valodas, Veikali un iepirkšanās, Vērtības, ētikaAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Kā mēra laika ritējumu un pārmaiņas tajā? Laika līnija. Atgādne. 31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv