Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Kārlis Skalbe. Pasaka “Rozes smaržo”. 1.1.-1.9. Raksturo pasakas noskaņu, situācijas un simbolus; izvērtē varoņa raksturu un atziņas! 79.-81. lpp.
Resurss
Satikšanās literatūrā
Mācību joma
Alegorija
,
Epitets
,
Latviešu valoda
,
Literāra pasaka
,
Literatūra
,
Metafora
,
Simbols
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Krāsas
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Runātprasme
Autors
Freimane Elisa
,
Krieķis Andris
,
Skalbe Kārlis
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Eduards Veidenbaums. Dzejoļa “Mosties, mosties reiz, svabadais gars” noskaņa un nolūks; teksta elementu izpratne. 1. uzdevums. Jaunās strāvas ideju atklāšana dzejolī: vēsturiskais konteksts un pamatojums. 56.-57. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vecais Stenders. Vecais Stenders. Ziņģe “Grāmatas”. Teksta izpratne, analīze un secinājumi. 3. uzdevums. Latviešu izglītības iespējas, pārvācošanās. 11. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Jaunās strāvas pazīmes. 89. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vilis Plūdons. Poēma “Jumis – atriebējs”. 1.1.-1.5. Pārrunu jautājumi par ražas nozīmīgumu, mitoloģiskiem tēliem, varoņu raksturojumu un rīcības pamatojumu. 93.-97. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt