Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
1. nod. “Emociju virpulī”. 9. uzd. Eduards Veidenbaums “Kas, staigājot pa košām puķu lejām”. Dzejoļa atziņas izvērtējums. 15. lpp.
Resurss
Literatūra 9. klasei: Dzīves virpuļos
Mācību joma
Dzeja
,
Kultūra
,
Kultūras personības
,
Latviešu valoda
,
Literatūra
,
Veidenbaums Eduards
Valodas līmenis
B1
,
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
Temats
Jūtas, emocijas
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Kalve Aija
,
Stikāne Ilze
,
Veidenbaums Eduards
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Eduards Veidenbaums. Dzejoļa “Mosties, mosties reiz, svabadais gars” noskaņa un nolūks; teksta elementu izpratne. 1. uzdevums. Jaunās strāvas ideju atklāšana dzejolī: vēsturiskais konteksts un pamatojums. 56.-57. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
5. nod. “Meklējumu virpulī”. 44. uzd. I. Ziedonis “Putekļa briesmīgie piedzīvojumi” (2 fragm.). Tēla grūtās dzīves raksturojums. Pasaku pamatdomu, atziņu un tēlu veidošanas paņēmienu salīdzinājums. 84.-86. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
5. nod. “Meklējumu virpulī”. 43. uzd. I. Ziedonis “Pasaka par Pogu” (fragm.). Tēlu personifikācija. Dzīves laimes izpratne. Pasakas notikumu raksturojums. 81.-83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, valoda.lv
Eduards Veidenbaums. Dzejoļa “Kā gulbji balti padebeši iet” noskaņas analīze. Dzīves pretstati, cilvēku savstarpējās attiecības. 2. uzdevums. Dzejoļa noskaņas vizualizācija. Krāsu asociāciju veidošana. Pārrunas par ilgām. 58.-59. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt