1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Mērķis un uzdevumi tā sasniegšanai; sasniedzamais rezultāts – lietpratīgs bērns; kvalitatīvas izglītības pamatprincipi un saturs; caurviju prasmes un to raksturojums; pirmsskolā sasniedzamie rezultāti. 6.–9. lpp.
Vecums
5-6 gadiIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Praktiski ieteikumi. 2.5. Idejas integrētu rotaļnodarbību plānošanai. Tehnologiju mācību joma. Metodiski ieteikumi un nodarbības gaitas apraksts. Ceļošana. Gatavo ūdenstransporta līdzekli un izmēģini to; stāsti par gatavošanas gaitu un transporta līdzekli! 85., 86. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.3. Latviešu valoda pirmsskolas izglītības programmā. Latviešu valodas plānojums pirmsskolas izglītības procesā: nosacījumi; saziņas tematikas izvēle; rotaļu un spēļu izmantošana; valodas apguves integrācija citām jomām. 29.–31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Praktiskās darbības metožu izmantojums; izziņas darbības aktivitāti veicinošas metodikas lietojums; spēles un rotaļas; skaitāmpanti un metodiskie ieteikumi to lietojumā. 39.–41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Leksikas un gramatikas apguve kontekstā. Caurviju prasmju apguve: kritiskās domāšanas, radošuma un sadarbības prasmju attīstīšana; informācijas tehnoloģiju izmantojuma nozīme. 41.–44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv