1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Pedagoģiskā procesa plānojums CLIL ietvaros: Tematiskā integrācija; paņēmieni vārdu un frāžu apguvei; integrēta mācību procesa priekšrocības; metodiskie ieteikumi aktīvās un pasīvās leksikas apguvē. 34.–36. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve: Latviešu valodas apguves iespējas brīvā rotaļdarbībā: Valodas un runas integrācijai piemērotas situācijas; mācību metode ”aplis”; mūzikas un dziedāšanas nozīme. 46., 47. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Praktiskās darbības metožu izmantojums; izziņas darbības aktivitāti veicinošas metodikas lietojums; spēles un rotaļas; skaitāmpanti un metodiskie ieteikumi to lietojumā. 39.–41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2.2. Latviešu valodas mācību satura apguves plānojums. 10. Pavasara darbi. 10.1. Darbi mežā un pļavā. 1.–4. stunda. Stāstītprasmes attīstīšana ar domu karti. Virziena norādes, pamudinājumu, rosinājumu izteikšana. Matemātikas terminu apguve, formas. 44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv