1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Pedagoģiskā procesa plānojums CLIL ietvaros: Tematiskā integrācija; paņēmieni vārdu un frāžu apguvei; integrēta mācību procesa priekšrocības; metodiskie ieteikumi aktīvās un pasīvās leksikas apguvē. 34.–36. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Mērķis un uzdevumi tā sasniegšanai; sasniedzamais rezultāts – lietpratīgs bērns; kvalitatīvas izglītības pamatprincipi un saturs; caurviju prasmes un to raksturojums; pirmsskolā sasniedzamie rezultāti. 6.–9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Veiksmes pamatā – bērna emocionālais komforts: Skolotāja kompetences, personības īpašību un pedagoģiskās prasmes, rīcības un valodas loma. 44., 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv