1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.2. Valodu apguve: pirmā un otrā valoda. 1.2.2. Kā bērns apgūst savu otro valodu: Vecuma un individuālo atšķirību loma valodu apguvē; pirmās un otrās valodas mijiedarbe. 26.–29. lpp.
Autors
Druviete InaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.5. Vadlīnijas valodu apguvei un mācīšanai Latvijā: Dokumenti ”Izglītības attīstības pamatnostādnes”; ”Valsts valodas izglītības politika” latviešu valodas kā svešvalodas apguvei. 52. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.2. Bilingvālās izglītības programmu tipi: Pārejas, valodas saglabāšanas un kultūras bagātināšanas tips. Bilingvālās izglītības modeļu raksturojumi; CLIL pirmssākumi un metodes loma valodu apguvē. 35.–39. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv