1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.2. Bilingvālās izglītības programmu tipi: Pārejas, valodas saglabāšanas un kultūras bagātināšanas tips. Bilingvālās izglītības modeļu raksturojumi; CLIL pirmssākumi un metodes loma valodu apguvē. 35.–39. lpp.
Autors
Druviete InaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.3. Bilingvālās izglītības pamati. 1.3.3. Bilingvālā izglītība pasaules un Eiropas valstīs: ES nostādnes un dokumenti valodu saglabāšanai un apguvei; pētījums par valodu lietojumu Eiropas skolās; lasītprasmes pētījuma rezultāti; migrācija un minoritāšu valodas lietojums izglītībā. 40.–43. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Skolotāja portfolio teorētiskais pamatojums. 1.2. Valodu apguve: pirmā un otrā valoda. 1.2.3. Kas ir bilingvisms: bilingvisms indivīda un sabiedrības līmenī; multilingvisma nozīme mūsdienu sabiedrībā; termina ‘bilingvs’ izpratne; bilingvisma attīstība bērniem. 29.–31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv