Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
10. Svaigā lauku gaisā. 10.2. Ap Jāņiem. 12. uzd. 12.2. Ievieto Jāņu dienas ticējumu teikumos iederīgos no minētajiem vārdiem! 100. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 3. klasei mazākumtautību skolā. Mācību grāmata 2. daļa
Mācību joma
Augi un dzīvnieki
,
Daba un ģeogrāfija
,
Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo
,
Lietvārds
,
Mājdzīvnieki, mājlopi
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Teikuma locekļu saistīšana
,
Ticējumi, ieražas
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Dažādi svētki
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Telpas, iekārtojums, saimniecība
Valodas prasme
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Dambe Zaiga
,
Marševska Iveta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. nodaļa. Cilvēkam vajag suni. Man ir suns. 75. uzd. 2. Argumentētās esejas ”Par suņa uzticību” analīze: saturs un struktūra. 81.–83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 2. nodaļa. Rudens klāt! 6. pielikums. Darbs ar tekstu. “Ziņkārīgais zilonēns”. Fragments no R. Kiplinga ”Blēņu stāsti maziem bērniem”. Metodiskie ieteikumi. Teksta izpratnes jautājumi. (Darba lapa 35., 36.) 33.–35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 6. nodaļa. Zeme. Ūdens. Gaiss. 3. pielikums. Darbs ar tekstu. 3. uzd. A. Jundzes darba „Ķiparu Ļerpatu Čieps” fragments “Orbīta, gravitācija, eklipse”. Pabeidz teikumus atbilstoši tekstam! 74., 75. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. nodaļa. Atkal esam skolas solā. Kad stundas beigušās. 91. uzd. 1. Pastāsti: Kas nepieciešams uzvarai sacensībās? Izmanto dotos vārdus un vārdu savienojumus! 56. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt