2.2. Latviešu valodas mācību saturs. 1. Skan skolas zvans. 1.2. Man skolā ir interesanti (4 st.): valodas komunikatīvās funkcijas, modeļi un likumības; sasniedzamais rezultāts. 10., 11. lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), 3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Akuzatīvs (ko?), Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, Daudzskaitlis, Ģenitīvs (kā?), Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lietišķie raksti, Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Nominatīvs (kas?), Pamata (divi, -as), Pamatojuma palīgteikums (jo), Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Tekstveide, Vārdu kārtība teikumā, Vienkāršs teikums, VienskaitlisAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība: citu valstu politikas dokumenti un labās prakses piemēri. Pieredze Īrijā. Pirmās un papildu valodas apguve. Angļu valodas mācīšana ar mācību programmas palīdzību. Valodas izpratnes veicināšana. Kultūras kompetences veidošana. 14.–20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv