2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālā grupa ‘bērni’ agrāk un tagad. Darbalapa. 2. Puiša dzīve Latvijas laukos 20. gadsimta otrajā pusē. Pārraksti tekstu pirmajā personā! 43. lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Atgriezeniskie (-ties), Darbības vārds, Datīvs (kam?), Ģenitīvs (kā?), I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Latviešu valoda, Nekārtnie (būt, iet, dot), Nominatīvs (kas?), Otrais padomju okupācijas periods un latvieši trimdā (1945-1991), Pagātnes laiks, Personas (viņš, -a), Personas forma, Piederības (mans, -a), Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Teikuma locekļu saistīšana, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, VietniekvārdsAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Kā mēra laika ritējumu un pārmaiņas tajā? Kāpēc vajadzīga laika skaitīšana? Lomu spēles Senās Ēģiptes tēlu apraksti. 33. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Jauns uzņēmums manā novadā/pilsētā. Darbalapa. Apkopo prasīto informāciju par uzņēmumu! 37. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv