2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Mākslas stila vizītkartes veidošana. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Skolēna darba lapa. 1.–4. uzd. Raksturo mākslas stilu; veido video vizītkarti! 220., 221. lpp.
Temats
Izglītība un skolasAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Gothards Frīdrihs Stenders. Luterāņu garīdznieks, valodnieks un literāts. Latviešu gramatiku, vārdnīcu, ābeces autors un literatūras žanru aizsācējs. Ieguldījums latviešu valodas aprakstīšanā, dialektoloģijā, folkloristikā, poētikā un etnogrāfijā. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Valodas politika. Informācija par ievērojamākajām personālijām valsts valodas statusa un attīstības stiprināšanā. Izdevumi valsts valodas prakses, teorijas un kultūras jautājumos. Valodas pētniecības, normēšanas un izglītības institūcijas. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Gramatika. Informācija par nozares ievērojamākajiem pētniekiem, izglītības un pētniecības iestādēm, valodniecības izdevumiem no pirmajiem rakstiem līdz mūsdienām. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv