2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.13. Vizītkaršu veidošana. Vizītkartes ”Ceļojums grādu tīklā” veidošana. Dabaszinību mācību joma. Mācību mērķis. Sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 222., 223. lpp.
Vecums
13-14 gadiAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Jautājumi pārrunām “Kas ir orķestris?”. Uzdevums “Mūzikas instrumentu grupas”. Mērķi, personības ieguvums mūzikas izpratnē un pētniecisko prasmju attīstīšanā, metodiskie ieteikumi. 35. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Starppriekšmetu saikne. Metodiskie ieteikumi un kartīšu paraugi. 233., 234. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv