3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Latvijas Kultūras kanons. Darbalapa: Atrodi kanonā un pēc apraksta noskaidro Latvijas kultūras vērtību! 50. lpp.
Mācību joma
Dziesmu svētki, Dziesmu svētki, Gadskārtu ieražas, Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Kārtas sk.v. (otrais, ā), Kokle, Kultūra, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latviešu valoda, Latvju Dainas, Lielvārdes josta, Lietvārds, Mūzika, Pamata (divi, -as), Rudzu maize, Salikts teikums, Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tautastērpi, Tradīcijas, Tradicionālie ēdieni, Tradicionālie mūzikas instrumenti, Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitliniekiValodas līmenis
B2Autors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Izpratne (jautājumi), Teksts, Temata izklāsts, teorija, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? Svētku atpazīšana attēlos. Attēlu kartītes. 28. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Uzņēmumu logo. Darbalapa. 1. Uzraksti: ar ko nodarbojas konkrētie uzņēmumi! 29. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Seminārs par metodisko līdzekli “Sociālās zinības 5. klasē”. Garums: 50′ 20”
Uz materiālu
Video fails, youtu.be