Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. Kā raksturot uzņēmējdarbību? Klientu viedokļa noskaidrošanas metodes. Nodarbības gaita un jautājumi noderīgākās metodes izpētei. 18. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 6. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Jautājuma teikums (?)
,
Latviešu valoda
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
A2
,
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Profesijas un nodarbes
,
Skaitļi
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Asare Baiba
,
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Jaunrades darbs, projekts
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. Kā un kāpēc palīdzēt līdzcilvēkiem? Kas ir labdarība? Apgūstamais vārdu krājums un klausāmais teksts jēdzienu izpratnes veidošanai. 26. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Sabiedrība aizvēsturē. Mezolīts. 4. uzd. Ko darīja iedzīvotāji? Pasvītro darbības vārdus tekstā par iedzīvotāju apmetnēm un nodarbošanos! 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Absolūtisms. Uzdevumi pēc informācijas iegūšanas. 6.1. uzd. Sakārto apavu ražošanas darbu aprakstus manufaktūrā pareizā secībā! 26. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā plānot budžetu? Dažādu pašvaldību budžeta salīdzinājums. Norādījumi aprēķinu un salīdzinājumu veikšanas un budžeta veida noteikšanas nodarbībai. 16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt