Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. Kā raksturot uzņēmējdarbību? Klientu viedokļa noskaidrošanas metodes. Nodarbības gaita un jautājumi noderīgākās metodes izpētei. 18. lpp.
Resurss
Sociālās zinības 6. klasē. Metodiskais līdzeklis valodas un satura apguvei lingvistiski neviendabīgā vidē
Mācību joma
Jautājuma teikums (?)
,
Latviešu valoda
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vēsture un sociālās zinības
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
A2
,
B1
,
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Ēšana un ēdieni, dzērieni
,
Profesijas un nodarbes
,
Skaitļi
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Asare Baiba
,
Bergmane Annija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Jaunrades darbs, projekts
,
Metodiskais līdzeklis
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. Kā raksturot uzņēmējdarbību? Uzņēmējdarbība jeb bizness. Vārdu krājuma apguves un jēdzienu izpratnes veidošanas nodarbības norādījumi un metodiskie varianti. 17. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Svētku svinēšana. Lasāmais/klausāmais teksts par Ziemassvētkiem un izpratnes jautājumi. 16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Kas raksturo sociālās grupas? 2. Izdales materiāls ar attēliem un aprakstiem. 38. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā izzināt sava novada, tuvākās apkārtnes vēsturi? Ģimenes rīcība – cēloņi un sekas. Nodarbības gaita notikumu cēloņu un seku izvērtēšanai. 16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt