Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu mājas. 240. uzd. 1.–3. Dažādu tautu tautasdziesmas par dzīvniekiem. Izraksti dzīvu būtņu nosaukumus, pievieno skaitļa un īpašības vārdu! 139., 140. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 5. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Folklora
,
Īpašības vārds
,
Lietvārds
,
Pamata (divi, -as)
,
Putni
,
Savvaļas dzīvnieki
,
Skaitļa vārds
,
Tautasdziesmas, dainas
,
Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai)
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi
,
Skaitļi
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Anspoka Zenta
,
Miņina Maija
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu zeme. 227. uzd. Gaisa temperatūra Latvijā dažādos mēnešo. Uzraksti teikumus ar skaitļiem un mēnešu nosaukumiem atbilstošajā formā! 132. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
9. Daba mostas. 9.2. Atgriežamies Latvijā. 19. uzd. 19.1.-19.2. Izdomā jautājumus par latviešu tautas teikas ”Kādēļ vārna un žagata ziemā paliek tepat?” saturu! Turpini teksta izpratnes teikumus! 82., 83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu mājas. 243. uzd. 1.–3. Dažādu tautību iedzīvotāji Rīgā viduslaikos. Teksta izpratnes jautājumi. Uzraksti tekstā minētos skaitļa vārdus romiešu cipariem! 141. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Kas mums ir Latvija? Latvija – mūsu zeme. 204. uzd. 1.–4. Latviešu tautasdziesmas par dabu. Raksturo cilvēku attieksmi pret dabu! Skaidro sudraba un dimanta krāsas nozīmi vārdu savienojumos! 122.–124. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt