5. Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi? Naudas vēsture. Apgūstamais vārdu krājums un nodarbības gaitas apraksts. 25. lpp.
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Darbības vārds, Īstenības izteiksme (ir), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Latviešu valoda, Lietvārds, Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pagātnes laiks, Saimniecība un ražošana, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Stāstījuma teikums (.), Termini, Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Zemeslode, kontinentiAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Kas notiek uzņēmumā? Uzņēmuma darbības izpratnes un raksturošanas metodiskie norādījumi. 14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Kas notiek uzņēmumā? Uzņēmuma darbības aprakstam nepieciešamo vārdu banka. 31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Uzņēmumu logo. Uzņēmuma darbības izpratnes un logo veidošanas metodiskie norādījumi.14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv