Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
5. Kultūra un valoda. 12. Tautasdziesmās izceltos vārdus ieraksti pretī atbilstošajam skaidrojumam!
Resurss
e-Laipa. Latviešu valodas pašmācības līdzeklis pieaugušajiem
Mācību joma
Darbības vārds
,
Folklora
,
Īpašības vārds
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Sinonīmi/antonīmi
,
Slengs/žargonvārdi
,
Tautasdziesmas, dainas
,
Vecvārdi/historismi
Valodas līmenis
B2
,
C1
Vecums
15-17 gadi
,
18+
Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide
,
Ģimene, radi, draugi
,
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Auziņa Ilze
,
Berķe Maija
,
Lazareva Anta
,
Šalme Arvils
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Interaktīvs mācību līdzeklis
,
Teksts
,
Vārdu krājums
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne
elaipa.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
19. notikums Palīdzība draugam jeb nepaej garām skaistai meitenei. 1. daļa. 1. uzd. Izvēlies pareizās teikuma beigas atbilstoši lasītajam vai dzirdētajam dialogam par botānisko dārzu! 87. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
7. notikums. Priekšnieku nedienas. 2. daļa. Dialogi: Iespējamā šantažētāja pratināšana; degvielas uzpildes stacijas aplaupīšanas lietas atrisinājums; gramatikas pārskats: Vārdu dažādo nozīmju skaidrojums. 10.–14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. notikums. Kā sagatavoties maģistra darbam jeb katrai grāmatai sava vieta. 3. daļa. 5. uzd. Savieto atbilstošos no dotajiem vārdiem: veido grāmatas nosaukumu! 53. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
8. notikums. Sprāgstošā vēstule jeb kā sadalīt mīļoto vīrieti. 2. daļa. 2. uzd. Ieraksti teikumos izlaistos vārdus atbilstoši dzirdētajam tekstā par vainīgās personas noskaidrošanu sprāgstošās vēstules lietā! 96., 97. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt