Aspazija. Dzejolis “Trīs mācības”. Cilvēka rakstura īpašību un vērtību atklāsme simbolos. 3. uzdevums. Aspazijas dzejoļu salīdzinājums. Noskaņu vizuālās asociācijas. 73.-74. lpp.
Mācību joma
Aspazija, Aspazija, Atgriezeniskie (-ties), Ceļš uz brīvvalsti un valsts dibināšana, Darbības vārds, Dzeja, I konjugācija (ēst, ņemt), III konjugācija (lasu-lasīju), Jaunā strāva (19.gs. 80.gadi), Latviešu valoda, Literatūra, Pavēles izteiksme (lai ir!), Personības veidošanās, identitāte, Romantisms, Uzruna (Mīļais Juri!), Vokatīvs (uzruna)Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Izpratne (jautājumi), Jaunrades darbs, projekts, Metodiskais līdzeklis, TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Rainis. Lugas “Zelta zirgs” pārstāsts un fragmenti. Teksta izpratne. Cīņa par sevis attīstīšanu. Cīņa par valsts izveidošanu. Teksta analīze un secinājumi. 5. cēliens. 1.12-1.18 uzdevums. Izskata un tikumības korelācija. Antiņa pārvērtības: personības vērtības un izaugsme. 106.-108. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Rainis. Lugas “Zelta zirgs” pārstāsts un fragmenti. Cīņa par sevis attīstīšanu. Cīņa par valsts izveidošanu. Teksta analīze un secinājumi. 1. cēliens. 1.1 uzdevums. Norādes uz informāciju par lugas tapšanu. Tēlu saraksta, laika un telpas izpratnes veidošana. 96.-97. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv