Aspazija. Dzejolis “Trīs mācības”. Cilvēka rakstura īpašību un vērtību atklāsme simbolos. 3. uzdevums. Aspazijas dzejoļu salīdzinājums. Noskaņu vizuālās asociācijas. 73.-74. lpp.
Mācību joma
Aspazija, Aspazija, Atgriezeniskie (-ties), Ceļš uz brīvvalsti un valsts dibināšana, Darbības vārds, Dzeja, I konjugācija (ēst, ņemt), III konjugācija (lasu-lasīju), Jaunā strāva (19.gs. 80.gadi), Latviešu valoda, Literatūra, Pavēles izteiksme (lai ir!), Personības veidošanās, identitāte, Romantisms, Uzruna (Mīļais Juri!), Vokatīvs (uzruna)Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Izpratne (jautājumi), Jaunrades darbs, projekts, Metodiskais līdzeklis, TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Eduards Veidenbaums. Temata padziļinājums. Dzejolis “Grāmatu kaudzes”. Ironijas jēdziens analīze dzejoļa kontekstā. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Rainis. Lugas “Zelta zirgs” pārstāsts un fragmenti. Teksta izpratne. Cīņa par sevis attīstīšanu. Cīņa par valsts izveidošanu. Teksta analīze un secinājumi. 3. cēliens. 1.7-1.8 uzdevums. Cēlas rīcības un ikdienišķu vajadzību pretnostatījums. Metālu krāsu simboliskā nozīme.100.-102. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv