Bilingvālā un starpkultūru izglītība no skolotāja kompetences un pieredzes skata punkta. Kurš vēlas būt ceļojošais skolotājs? Bilingvālie skolotāji un bilingvālās izglītības vājās formas: Norvēģijas pieredze. Pētījumi par skatījumu uz skolēniem imigrantiem, bilingvālo izglītību un bilingvismu. 59.–79. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Gothards Frīdrihs Stenders. Luterāņu garīdznieks, valodnieks un literāts. Latviešu gramatiku, vārdnīcu, ābeces autors un literatūras žanru aizsācējs. Ieguldījums latviešu valodas aprakstīšanā, dialektoloģijā, folkloristikā, poētikā un etnogrāfijā. Dzīves gājuma apraksts, attēli, nozīmīgākie darbi.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Svinam svētkus! Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 1. Latvijas simboli. 81.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Valodniecības vēsture. Informācija par ievērojamākajiem latviešu valodniecības vēstures pētniekiem, izdevumiem valodniecības un valodas kultūras jautājumos. Valodniecības pētniecības un izglītības institūcijas. Nozīmīgi notikumi valodniecības attīstībā. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv