Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Valoda. Laiks un telpa folklorā. Jautājumi pārrunām “Ko par laiku un telpu stāsta tautas dziesmas?”. Mērķi; personības ieguvums salīdzināšanas un vispārināšanas prasmju attīstīšanā. Informācija par laika un telpas vienlaicīguma relativitāti. 82.-83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv