Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Mūzika. Instrumentu vēsture. Instrumentu vēsture. Jautājumi pārrunām “Kā mainās mūzikas instrumenti?” Vingrinājums “Skats nākotnē”. Mērķi; personības ieguvums zināšanu nostiprināšanā un fantāzijas attīstīšanā; metodiskie ieteikumi. 53. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv