Dabaszinības – 5. klase. Dzīvnieku un augu pielāgošanās. 6. Pārveidņu uzdevumi 9. lpp. 1. uzd. Pārveidņu raksturojums. Ievieto tekstā atbilstošos no dotajiem vārdiem!
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 2. deklinācija (-is), 4. deklinācija (-a), 5. deklinācija(-e), Akuzatīvs (ko?), Augi un dzīvnieki, Daba un ģeogrāfija, Darbības vārds, Dārza kultūras, Datīvs (kam?), Daudzskaitlis, Īpašības vārds, Koki un krūmi, Latviešu valoda, Lietvārds, Nominatīvs (kas?), Puķes, Salikts pakārtots teikums, Salikts sakārtots teikums, Salikts teikums, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdvirknes (skaists, labs un gudrs), Vienkāršs teikums, VienskaitlisAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas apguves valsts programmaMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums, Izpratne (jautājumi), Teksts, Temata izklāsts, teorija, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Daba. Dzīves telpa. Vingrinājums “Dzīves telpa”. Izlasi un izvērtē dzīves telpas aprakstu dabā! 15.-16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Dabaszinības – 6. klase. Tropiskais mežs Indonēzijā. 3. Augu un dzīvnieku dzīves vide. 22. lpp. Nosaki apgalvojumu pareizību!
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.1. Vārdu krājuma pilnveide: Pētnieciskais darbs ”Gulivera meža mantojums”. Darba lapa Nr. 1. 2. uzd. Nosaki vārdnīcas šķirklī norādīto atbilstošo vārda ‘spics’ un ‘strups’ lietojumu tekstā! 126. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv