Es un skola. Mans dienas ritms. (9.–10. mācību stunda) 2. Komikss: Lindas dienas režīms. Cikos ko dara? 21., 22. lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, Daudzskaitlis, I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Latviešu valoda, Lokatīvs (kur?), Nekārtnie (būt, iet, dot), Pamata (divi, -as), Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Vienkāršs teikumsValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv