Esošais un neesošais. Valoda. Zīmes. Eseja “Pareizrakstības zīmes vēstule”. Jautājumi pārrunām. Mērķi; personības ieguvums zināšanu apkopošanā un sintezēšanā; metodiskie ieteikumi. 66. lpp.
Temats
Filosofija, domāšanaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Māksla. Mandala. Uzdevums “Mandala dabā” un “Mandala”. Kalačakras mandalas aplūkošana. Mērķi; personības ieguvums asociatīvās domāšanas un pašapceres attīstīšanā un koncentrēšanās spēju izkopšanā; metodiskie ieteikumi. Mandalas jēdziena skaidrojums. 85. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv