Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Diskusiju tīkls “Kādām acīm skatīt vēsturi?” un eseja “Kā lasīt teikas?”. Mērķi; personības ieguvums sava viedokļa izveidē un aizstāvēšanā; metodiskie ieteikumi. 63. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Valoda. Valodas rašanās un mainīgums. Pētījums “Mainīgie vārdi”. Jautājumi pārrunām “Vārdu rašanās un izzušana”. Mērķi; personības ieguvums izziņas un argumentēšanas prasmju attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; papildu informācija par leksikas slāņiem. 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv