Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Fizika 7.-9. klasei. 3. Gaisma 3.4. Attēlu konstruēšana lēcās un spoguļos. Savācējlēcas un izkliedētājlēcas. 3.14. uzd. Uzzīmē un marķē pēc norādījumiem lēcas diagrammu! 30. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve fizikā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
Akuzatīvs (ko?)
,
Daba un ģeogrāfija
,
Darbības vārds
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Pavēles izteiksme (lai ir!)
,
Svešvārdi jeb internacionālismi
,
Termini
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Fizika
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Krūmiņa Ata
,
Stunžāne Raisa
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Fizika 7.-9. klasei. 6. Mijiedarbība un spēks. 6.3. Spēki ap mums: Smaguma spēks. 6.2. uzd. Izpēti un uzraksti secinājumus par smaguma spēka lielumu dažādos augstumos virs Zemes virsmas! 55. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 11. Siltums. 11.3. Temperatūra un termometri: temperatūras skalas un to apzīmējumi, grādi, vēsture, atbalsta punkti. 11.4. Nosaki termometru mērapjomu, iedaļas vērtību un rādījumu! 123. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 9. Elektriskā strāva. 9.1. Pamatjēdzieni. 9.4. uzd. Izskaidro un ieraksti teikumā: kāda enerģija attēlos redzamajos gadījumos pārvēršas elektroenerģijā! 95. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 3. Gaisma 3.2. Gaismas izplatīšanās. 3.6. uzd. Salīdzini gaismas izplatīšanās ātrumu dažādās vidēs! Atbilstoši skaitļiem tabulā papildini dotos teikumus! 21. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt