Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Grāmatas mērķi. Filosofijas jautājumu saistība ar mācību priekšmetiem. Filosofija kā instruments. 10. lpp.
Resurss
Domātprieks. Skolotāja grāmata
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija
,
Kultūra
,
Latviešu valoda
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Filosofija, domāšana
,
Izglītība un skolas
,
Jūtas, emocijas
Valodas prasme
Lasītprasme
Autors
Burāne Krista
,
Rocēna Ieva
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrs
Materiāla izmantojums
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
,
Temata izklāsts, teorija
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Dārzu māksla. Teksts “Dārzi”. Francijas, Anglijas, Japānas dārzu apraksti. Labirinti, tējas dārzi, pastaigu dārzi un akmens dārzi. 49.-51. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Daba. Vienradzis un citi retumi. Jautājumi pārrunām “Ko simbolizē dzīvnieki?”. Mērķi; personības sajūtu izteikšanas attīstībā; metodiskie ieteikumi; informācija par mītiskajiem dzīvniekiem. 56. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laiks un telpa. Māksla. Uzdevums “Kas ir telpa?” un darbošanās “Kas rada telpu?”. Mērķi; personības ieguvums telpas dimensijas klātbūtnes izpratnei ikdienā; metodiskie ieteikumi. 86. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Matemātika. Skaitļi. Grupas pētījums “Skaitlis kā simbols”. Jautājumi pārrunām “Skaitlis kā zīme”. Mērķi; personības ieguvums informācijas atlasīšanā un apkopošanā; metodiskie ieteikumi. 70. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt