Iepirkšanās. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 3. Kancelejas preces. Grāmatas. 113.lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), 2. persona (tu, jūs), 3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Akuzatīvs (ko?), Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-), Darbības vārds, II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), Īpašības vārds, Īpašības vārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums, galotnes, pakāpes), Izsaukuma teikums (!), Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lietvārds, Lietvārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums), Nākotnes laiks, Nominatīvs (kas?), Pagātnes laiks, Pamatojuma palīgteikums (jo), Salikts pakārtots teikums, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tekstveide, Vajadzības izteiksme (jābūt), Vēlējuma izteiksme (būtu)Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vecāku rokasgrāmata “Divvalodīgi bērni”. Biligvālās izglītības jēdziens, mīti un realitāte. Bērna valodas attīstība, apguvi ietekmējošie un traucējošie faktori. Mācību motivācijas nozīme un tās veicināšanas paņēmieni, veiksmīga skolēna pieredze un tās veidošana. Vecāku loma un ieteikumi valodu apguvē. 67 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā un starpkultūru izglītība no skolotāja kompetences un pieredzes skata punkta. Kurš vēlas būt ceļojošais skolotājs? Bilingvālie skolotāji un bilingvālās izglītības vājās formas: Norvēģijas pieredze. Pētījumi par skatījumu uz skolēniem imigrantiem, bilingvālo izglītību un bilingvismu. 59.–79. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv